Tää on niiiiiin epistä, mä en ala! Mä täytin eilen pyöreät 9 kk, eikä mua silti kelpuutettu vielä tänään junioreihin!!! Olisin halunnu mennä Jyväskylään kauneuskilpailuihin, mut kuulemma mun olis pitäny täyttää jo perjantaina! Soittakaa nyt joku äkkiä pienten parsonityttöjen tasa-arvovaltuutetulle tai jollekkin! Voisko Miina Äkkijyrkkä vaihtaa unohtaa ne lehmät ja alkaa tekemään jotain järkevää jonkun tärkeämmän asian puolesta, eli minun!!! Mulla on ollu jo menkat ja kaikki, eikä silti kepuuteta! MIIIIIIINENNALA!!!

Olisin mä voinut sitte sinne pentuihinkin mennä, mutta kun ei. Aamulla kun piti nousta ylös ja lähtee niin sängystä kuulu peiton alta vaan röhinää ja kauheeta köhinää. Sit mulle kerrottiin, ettei me lähdetäkkään, kun on kuulemma äitillä flunssainen olo. HÖH!!! Koko edellinen ilta piti olla nypittävänä  -  TURHAAN !

Lohdutuspalkinnoksi mä pääsin kuitenkin tänään kuviin, kun äitin mielestä mä oon kuulemma niin nätti, et varmaan olisin sulattanu tuomarin sydämen. Oon periny kuulemma äitini kauneutta. Jos oikeen nätisti olisin kattonu sua silmiin, niin minkävärisen nauhan SINÄ olisit minulle antanut? Enkä mää tällä mitään kehuja titenkään hae.....ehen.....

 

1258920602_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

1258920573_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Pääsis jos sinne Ranskaan muuttamaan, toi kylmä, pimee ja sade on ärsyttävää!!! Elmeri ei tunnu välittävän kylmästä mitään, no ei kai ku on keränny semmosen lämmittävän rasvakerroksen ympärille, ni ei kai sitä palele!!  Mää en tykkää yhtään kylmästä. Nukunkin aina sängyssä mieluiten peiton alla äitin kainalossa.  Oon yrittänyt muutenkin Ranskalaistua, tässä kuvassa mulla on päällä Ranskalainen vintage pitsimekko ja päässä rusetti, mistäpä muustakaan, kuin vanhasta Ranskalaisesta pitsistä.  Mitäs pidätte, pukeeks ne mua?