Sorppa kaikki kamut, mä en millään kerinny pastorilenkille teitä kattoon, kun meille tuli äitin siskon Topi hoitoon. Mut ens viikolla me tullaan koko konkkaronkka, no hätä  kaverit, Topsipuikko on ihan lunki jätkä. Se on Aussi eli Australian paimenkoira. Sen kai kuuluis paimentaa jotain pässinpäitä ja niitähän täällä maan päällä riittää! Itekkin se on kyllä kun lammas: luonteeltaan ja karvoiltaan!

2142582.jpg

Heti kun Topi tuotiin meille niin menin heti tietty reiluna jätkänä tervehtiin sitä: "Terppa topi"! ja olisin antanut femman, mut se ei lähtenykkää mun juttuun mukaan.

 

2142584.jpg

Ai et tervehdi mua -> NO TÄÄLTÄ PESEE NIIN ETTÄ VILLAT VAAN LAMMASKOIRALLA PÖLÄHTÄÄ!!!

 

2142578.jpg

Ups ups.....  Älä sittenkään heitä femmaa, sun käpäläthän on kun kaivinkonekuskilla! - Noh, ehkä tästä selvitään!

 

2142576.jpg

No okei, on sulla isommat käpälät, mut kato jätkä näitä mun ihkauusia kulmureita!!!!  Hei - sä et oo muuten muistanu käyttää hammaslankaa!

 

2142577.jpg

Sit pihalle karkuun!!!!! Kyllä mä sut kiinni saan vaikka olisit emulle sukua!!! Mähän siis RAKASTAN jahdata!!! Mummulla on vauhti vähän jo hiipunut mutta kyllä se vielä hyvin "liitelee" =)

 

2142581.jpg

Sainpas kiinni!!!!  WAZZZZAAAAAA!!!!!  SELÄTYSVOITTO!!!!!!

 

2142579.jpg

O-OU!!!! Ihan vaan vinkkinä kaikille talvella liikkujille, kannattaa muistaa turvaväli, ettei tuu ketjukolareita!!!!! Vaikk ois neliveto ja nastat!!!!