Köh köh, nyt täytyy taas kehuskella... Mää olin tässä männäviikolla vähän metsällä ja sainkin melkoisen saaliin! Olin tossa kaikessa rauhassa kuseskelemassa pihassa kun ruohikosta kuului epämääräistä rapinaa. Rohkeana koirana mun piti tietty mennä tsekkaamaan mikä on tilanne. Ette arvaa mikä peto siellä lymyili!!! Hirveen kokonen----siis tosi iso------ainaski siis KYMMENEN SENTTIÄ PITKÄ+HÄNTÄ joku otus. Veikkaan et se oli joku vampyyri, verenimijä tai ainaskin joku kaamea petoeläin. Mut hoitelin sen pois päiviltä, eikä siihen menny kun 10 minuuttia!!!  Äiti on nyt varmaan tosi ylpee, saa varmaan tehtyä turkin itelleen siitä saaliista että tarkenee talvella. Saimi mummu naureskeli mulle muka huvittuneena siinä vieressä ja sanoi et Esko-vainaa olis hoidellu sen 2:ssa sekunnissa, ja että oli itekki ottanu hengen pois paljon isommaltakin otukselta, kuulemma rotalta. Mää en kyllä usko et toi vähähampainen mummeli ois mitään saanu aikaseks. On vaan mulle kateellinen!!! HÖH!!!!

 

2100149.jpg