KARAOKETAUSTA

(Linkki korjattu, että eikun laulamaan)

 

Minä istuin kentän laitaan,
Jäin ihmettä katselemaan.
Telineet korkeat kuin Eiffelin malliin tehty,
Ne houkutti ponkaisemaan.

Minä ihailin villiä voimaa,
Minä nöyristä lapsista nöyrin.
Ja kun reidet ampuivat isäni liitoon,
Jäin vuoroa odottamaan.

kertosäe:
Minä olin liitäjän poika,
Lähes sankari siis itsekin.
Vielä liitäisin korkeammalle kuin muut,
Vielä isäänikin paremmin.

Minä nukahdin putken varjoon,
Unen hiekanhaujuisen näin:
Minä näin liitäjän huimapäisen ja varman
Syöksyvän ylöspäin.

Ylöspäin, läpi esteiden jonon,
Kohti agiliidon historiaa.
Arskan jaloissa kuohui ampaisuvoimaa,
Kun se irtosi otteesta maan.

kertosäe:
Minä olin liitäjän poika,
Lähes sankari siis itsekin.
Vielä liitäisin korkeammalle kuin muut,
Vielä isäänikin paremmin.

1905669.jpg

Kuvassa Elmeri (4kk) ja isänsä Liitäjä-Arska

----------------------------------------------

Elmeri siis läpäisi testit ja pääsee agilityn alkeiskurssille =)