No nyt on aukaistu "uraputki" missi ja misterkisoissa. Me oltiin mummun kans Teivon raviradalla Match showssa testaamassa, miten kehässä meno onnistuu vai onko reenaus menny täysin hukkaan. Mä olin pienten pentujen ryhmässä ja Saimi-mummu ilmoitettiin veteraaneihin. Tai niin me ainakin luultiin. Veteraanikehä oli lopuillaan eikä meitin mummua oltu kutsuttu kehään ollenkaan. Aattelin et se on varmaan "tiskattu touppinkin" takia, mut ei ollu. Ne pöntöt toimitsijat oli laittanu vahingossa väärään kehään (se oli se savinaamio varmaan tehonnu niin että se näytti nuorelta plikalta), ja se oli laitettu pienten koirien normaalikehään. No eipä siinä mitään, mummeli köpötteli lunkisti sinne puudeleiden sekaan eikä tuntunu ressaavan sitä ollenkaan. Sillä kun on tuo itsetunto kohillaan....????!!!

2106311.jpg

2106315.jpg

Elä helketissä kato mun suuhun!!! Oon sentään 13 v!!!!! Uudet leegot on meinaan vasta tilauksessa! No kattohan se ja laitto äkkiä suun takas kiinni vähin äänin..... Sanoivat että kun olivat niin mokanneet tuossa ilmoittautumisessa, niin arvostelevat hieman "höllemmin". Sininen tuli että napsahti. Paska reissu mutta tulipahan tehtyä tokas Saimi.

No, minä olin sentään oikeessa ryhmässä ja oli siellä tuttujakin, hyvä ystäväni Nemo "the sähköjänis" oli siellä myös. Ei päästy samaan aikaan alkukarsintoihin, mutta pääasia oli että olin parempi kuin Nemo :) Me molemmat saatiin siniset ja jouduttiin "jumbokehään". Jumbokehässä tosin meitsi pääsi 8 parhaan joukkoon, mut sit mä en enää yksinkertasesti jaksanu keikistellä sille hyypiölle ja lähtö tuli kehästä samoin tein... Mut äiti oli kyllä musta ylpee kun menin kehässä muuten niin hienosti! En hillunu, en ärjyny, en nylkyttäny ketään, enkä loikkinu kokoajan kahdella jalalla, eli siis aika hyvin Parsoniksi!  Tuumattiin siinä Nemon kanssa kehän jälkeen, et se hippi (siis tuomari) ei ymmärtäny yhtikäs mitään hyvän päälle!!!! Päättele ite kuvista menikö hyvin vai huonosti.... Mä ainaki seisoin niin hienosti kun vaan osasin ja juoksin kun kouluratsu konsanaan!

2106304.jpg

2106306.jpg

2106308.jpg

Tos on mun kaveri Nemo:

2106310.jpg

Mut ei se mitään. Toi oli hyvää harjotusta ja totuttelua tohon touhuun. Kaikennäkösiä karvatolloja tuli ainakin nähtyä, meil oli ihan kivaa! Nemon kans jatketaan näyttely-uraa seuraavaks varmaan Keuruulla ja mitä nyt keskenään skabaillaan omissa oloissa.

"Kiitti kaikille kannustuksesta ja mä haluan kiittää erityisesti mun taustajoukkoja, tukijoita ja huoltajia" -Elmeri

"Mie taas sanon kiitokseni Parsoneiden Martta-liitolle ja Mutalan-virkkuupiirille sekä Parsoneiden Lotta Svärdille. Hyö ovat minnuu tukeneet ja kannustanneet eläkepäivillä tälläsee ryhtymistä" -Saimi