Jihuu! Me saatiin eilen meille tänne kaveri, nimittäin Nemo "Nemuski", eikä kyse todellakaan ole nyt siitä oranssista vuokkokalasta siinä Disnin piirretyssä, vaan ihka oikeasta, maailman iloisimmasta parson pojasta! Eikä siinä vielä kaikki, saadaan pitää Nemo kaverina koko viikon, kun sen iskä ja äiskä on kuulemma hommaamassa rusketusraitoja tai jotain??? Mä kun oon käsittäny, et ei oo hyvä että oon liikaa väriä, mut sit jotkut kuiteski haluu kokonaan ruskeeks. Outoo.....???

Me on leikitty tänään koko päivä, ja kaikista kivintä on kolmen parsonin hanhenvetoleikki. Mä vedän yhteen suuntaan, Nemo yhteen suuntaan ja Siiri nyhtää vielä siitä keskeltä yhteen suuntaan. Sitä me voitas tehä vaikka koko päivä! Aika tasaväkistä on mut yleensä mä saan nyittyä Nemoa mun perässä. Nemo on kyl mua isompi, mut mul on kyl isommat "habat". Niinpä mä nyin koko konkkaronkkaa perässäni ympäri ämpäri, eikä ne voi mitään. Tulee kiltisti perässä.

1258208915_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Toi meitin mummu ei nykyään enää nää eikä kuule mitään. Eipä se sitä näytä yhtään haittaavan. Se köpöttää menemään aina niinkun ennenkin, ruoka maistuu ja häntä heiluu. Se köpöttää ja köpöttää ja kun tulee este vastaan, se kääntää kurssia ja jatkaa matkaa toiseen suuntaan. Iskä sano et meitin mummu on ihmisen iässä yli 100-vuotias! On se aika vanha jo!

1258209160_img-d41d8cd98f00b204e9800998e