KATSO NÄYTTELYN KAIKKI KUVAT

(Jos käytät kuvia omilla sivuillasi, ilmoita meille [email protected])

"Jos taytätte mun lasini, niin tahdon kertoa..." KIPPIS!!!! Nyt juhlitaan!!!! Nyt on meinaan aihetta :)

Ette meinaan ikinä usko, meitsi voitti tänään Parsonien mister Vinland, tittelin. Nii-ih, ei meinannu uskoo meitin äitikää, oli meinaan sen verran halolla päähän lyödyn näkönen, mut MÄ, oon tienny koko ajan, et mä oon suoranainen luonnonlahjakkuus!!! Noh, oli siellä yks Missi, joka oli kyl viel kauniimpi kun mä, vaikka hassua kyllä sil oli noita-akan nimi, meinaan Karvahaalarin Milla Makia, ei se kyl noita akalta näyttäny, aika makeelta kyllä, mut enivei, syntihän se ois jos MIES olis liian nätti. Naiset ensin :)

Ekas kehäs mä sain tuomarilta vaaleenpunasen nauhan ja mä jo luulin, et se on jotain akkojen juttuja, eihän vaaleenpunanen sovi pojille! Ehkä se luuli mua tytöks kun se kehu mun kauniita pitkiä räpsyripsiä, oikeesti, mul on semmoset...  Mut sit ku mä kuulin, et se vaaleenpunanen tarkottaakin erinomaista, ellei täydellistä, nii ookoo, pidetään sitte. Varmuudeks mä moiskautin viel sen tuomarin huulille pusun kunse tuli mua kattoon pöydälle ja ilmeiseti se tepsi!!! Ottakaa vinkistä vaari ;)

Hei äiti, millon mä pääsen taas kehään????

Näky siel kehäs lähisukulaisiakin, Isipappahan se siinä!!! Heh, aika veikee emäntä sillä ;) ;) ;)

Hei kattokaa, ilman narua!!!

No sitte oli se kehä jossa valittiin äijien äijä! Ja äimän käkenä olikin emäntä kun se äijien äijä olinkin MÄ! Äitin mielestä kun mä oon pikku poika vielä....

Tos kuvas näkyy mun serkkupoika Manu oikealla! Mä kuulin, et Manul on käyny jo flaksi, onnenpekka, mä en tiijä semmosista hommista vielä mitään!!

Ja taas mut pistettiin koppiin huilaamaan, just kun kaikki "mirkut" oli kehässä! Ehkä mä oisin halunnu tsiigata niitä!!! TYLSÄÄ!!!

Yhen mirkun kans mä onneks pääsin samaan kehään, mut hitto, olisin mieluummin katellu perästäpäin.... Sit tuomari sano tolle mirkulle, et se vois jäädä tänne hengaan illaksi, mut toi jätkä saa lähtee nyt läppäsee.

ELI PÄIVÄN SALDO OLI:

ERI, JUK1, PU1, VSP, SERT

Arvostelu, tuomari Malgorzata Supronowicz Puola:

Exellent type, well balanced dog, with correct head, medium lenght of neck, good ears, straight back, exellent bone, chest long enough, could more floortly, nicely shown

Eli mun englannilla tulkittuna:

Loisto jäbä, jolla on tasapainoinen elämä, pää kiinni rungossa, niska on mediumiksi paistettu ja se sijaitsee pään ja muun kropan välissä, hyvä kuulo, jätkällä on selkärankaa ja hyvät luut jemmattuna takapihalla, erinomainen rintavarustus, MÄHÄN OON MIES!!! (Tarkottaa varmaan sikspäkkejä, vai tuliko vahingos jonkun mirkun arvostelu mun paperiin?) Voisi olla enempi lattia-alaa, mutta kaikenkaikkiaan oikein kiva showmies!

REPIKÄÄ SIITÄ!!!!

 


PARSONKEHÄN TULOKSET

KOKO NÄYTTELYN TULOKSET (ShowLink)

(Elmeri on siis tuo After Barnakin Ät Work Dot Com)