Ihanaa, meitin äiti ja iskä on tullu takas lomareissulta!!! Ne oli käymässä jossain kaukana valohoidossa, on kuulemma tarpeen näin pimeimpään aikaan. Kivaa oli ollu, mutta kuulemma mua ja Saimia oli ollu tosi kova ikävä! -> ymmärrän, kelläpä ei nyt mua olisi!!!

Siellä reissussa ikävöidessään olivat koittaneet purkaa ikävää paikallisiin koiriin, tossa kuvassa yks niistä. Heh.... Kertokaa mulle onks toi oikee koira vai hattara? En oo kyllä onneks tollasiin vaahtokarkkeihin törmänny vielä, söisin sen varmaan makean nälkään jos vastaan tulisi! Sllurp!

Koh Samuilainen puudeli

Meillä oli kyllä tosin Soikkelin (Saimi) kanssa ihan kivaa kun oltiin alkuaika hoidossa kummitätillä, eli Sinillä ja mulla oli Topi topsanderi riehukaverina. Topille kävi muuten vähän hassusti uutena vuotena.... Oltii illalla viimesellä pissalenkillä ulkona, kun jossain lähistöllä paukahti joku raketti. No me ei moksiskaan oltu mummun kans, tokkopa sen korviin kuuluukaan muuta kun pieni tussahdus.... No Topi kuiteski lähti juokseen ihan täysiä johki, eikä me tiietty mihin.  Koitettii huutaa sitä mutta sitä ei kuulunu eikä näkyny. Mää aattelin, et se lähti varmaan hakeen kiinasta asti sitä rakettia. Aamuyöhön asti me Topia etittiin metistä taskulampulla, ja mää yritin jäljestää nuuhkimalla, mut oli vissii juossu niin kovaa, ettei jääny hajuakaan. Löysin vaan naapurin pihaan... Aamuneljältä Topi sitten ilmestyi pihaan, oli ihan likainen ja heinäinen ja tärisi pelosta. Oli se onni että mun bestis löytyi!!

Sitte me päästii loppuajaksi tosi kivaan hoitopaikkaan Mindogsille, Minnan ja Mikan luo Siikaisiin. Siellä mä sain tosi monta uutta kaveria ja totuin jopa kissoihin!!!  Se on semmonen hoitopaikka jossa saa olla niinkuin kotona, paitsi että sänkyyn ei mahdu nukkumaan kun siel on jo niin monta karvakorvaa! Nää kaverit on siellä kyllä aika mielenkiintoisia.... Tsekatkaas tää: Paplari (papillon) sekoitus Piitu, naku eli karvaton kiinanharjakoira Harmi (Saimin suosikki), karvallinen kiinanharjakoira Melli ja Perun karvatonkoira jolla on karvat eli Tumi :) Menittekö sekasin? Tumi on mun ehdoton 2 bestis heti Topin jälkeen.

Soikkeli, minä ja Tumi

Toi seuraava kuva on joteski aika hauska ja Saimi sopii hyvin kuvaan Mellin ja Harmin kanssa (älkää kertoko kellee, mut Saimi on vähä ihastunu tohon Harmiin, joka on Saimin vieressä :) I know, hiukka erikoinen miesmaku...... ;) Ainakin näin meikäläisittäin.

Tumin kans me kaahotettiin kaikki päivät aamusta iltaan, ja Tumi tykkäs kans mun mielipuuhista, eli painista ja kepinvedosta. Välillä Tumi päällä minä alla, välillä minä päällä Tumi alla. Kaikista kivintä oli kun me yhdessä "kurmootettiin" yhtä Pessiä. Ressukka oli aina alimmaisena....

Oli kivaa kyllä päästä kotiin, mutta kyllä mulla jäi vähän ikävä kavereita. Opin niiltä paljon, mutta yhden erityisen tärkeän taidon opin hoidossa oloaikana, nimittäin jalannoston miesten malliin!!! Nyt koipi nousee komeasti ja minäkun luulin, että mun pitää pissiä niinkuin Saimi??? Mutta onneks nään kaverit ehkä jo kesällä uudestaan!

Elmeri; terkut Tumille, pidä luus! Ja samalla tassunheilautukset Mindogsin omille otuksille ja hoitajille sekä hoitokoirille. Nähdään.

Saimi; Mie... Niin, mitenhän tän nyt sanois :/ No, mie voisin lähettää rakkaat nuuskautukset sille mun pikku punkkarille! Rok Rok