LISÄÄ KUVIA GALLERIASSA, -> Klikkaa tästä <-

Oli ihan mahtava juttu kun viikonloppuna sain taas Topsanderin mun kaveriks riehumaan. Meidän mummuska kun kieltäytyy juoksemasta pakkaslumessa kun sillon semmonen karva et siihen paakkuuntuu kaikki lumihiutaleet kilometrin säteeltä. Parin minuutin lumikinoksessa juoksemisen jälkeen se muistuttaa enemmän valkoista rypäleterttua kun koiraa!!! Meitsi sensijaan voi päästellä tuntitolkulla ja kun vähä ravistaa, nii lumi karisee pois. Toi Topi leveilee aina tolla fledallaan, omasta mielestään muistuttaa leijonakuningasta ja mää kuulemma sitä Bumban mangustikaveria Timonia..... Mä sanoin sille et mieluummin muistutan sitä kun naisten Tuulitukka shampoomainosta. Tiukka kisa meil oli kumpi ehtii aina lelun luo, mut kyl se fifti-fifti meni.

 

Linssilude!!!!

Kyl me molemmat täysii vedettii ja turpopuustit vielä siihen päälle!!!

Näättekste, täs mä oon edellä!!!

Tarvittaessa mä kaivan saaliin vaikka metrin kinoksesta!

Lumimies on erimies....

Kaiken tän jälkeen maistu uni makoisalle ja mikä olisikaan pehmeämpi pään alunen kuin meidän mummun pylly!!!