Mä oon nyt jo 4 kuukautta vanha. Mun päivät kuluu nykyisin ihan kivasti Saimi-mummun kans. Me ollaan päivisin kaksistaan ku äiti ja isä on töissä. Me saadaan välillä olla ulkotarhassa päivä, mikä on tosi hauskaa. Välillä saa mennä sisälle nukkumaan sohville ja sitten kun riehututtaa niin voin painella pihalle purkamaan patoutuneet paineet! 

Niinkuin jokainen Parsoni tietää, jokaiseen päivään kuuluu rilluma-rei, hurlum-hei - riehumahetki... tai kaksi! Joskus se hetki tulee sisällä, joskus ulkona ja joskus jopa unessa! Oon pari kertaa heränny siihen ku noi yhdet nauraa-kikattaa mulle ku mä nukun! Kuulemma mun jalat vetää samalla tavalla kahtasataa vaikka oon unessa!

1961041.jpg

TÄSSÄ MULLA ON MUN LÖYTÄMÄ "RAATO", JOLTA LUISKAHTI HENKI JO HETI EKANA ILTANA KU TÄNNE HAUSKAAN TULIN. NYRJÄYTIN SEN NISKAT SELÄLLEEN HETI KÄTTELYSSÄ. 

1961036.jpg

 

MALLIKUVAUKSISSA (Pahoittelen kauhtuneen näköistä äiskää kuvassa, ei oo ihan yhtä edustava kuin minä)

1961029.jpg

 

 

1961093.jpg

KAUNEUS-UNILLA ENNEN SEURAAVIA KUVAUKSIA

1961096.jpg

Nukkumaan mennessä isi laulaa mulle tuu tuu tupakkarulla, siihen mä sitten simahdan....